Molde Strikketreff 2018

Molde Strikketreff

Molde Strikketreff inviterer til strikketreff i Molde fredag 9 mars til lørdag 10 mars 2018.

Treffet holdes i Rivalhuset i Molde .Intensjonen med treffet er å møte andre som er glad i å

strikke,strikkesammen,skravle  og kose seg !

Programmet

FREDAG 9 mars 2018

kl 17 til 00.00

kl 18.00 Anne Kjerstin Heggedal kommer. Hun kalles Annekjerst på instagram og strikke og designer koftermønster.

kl 20.00 Servering av  pastasalat

LØRDAG 10 mars 2018

kl 12 til 01.00

kl.13.00 Mammastrikk kommer. Hun heter Monica Sildnes og kalles mammastrikk på instagram.

kl 17.00 Marthe Helgetun kommer. Hun kommer til å fortelle om selv selv og det hun driver med. Hun tar også med seg varer fra butikken som hun selger på treffet.

kl 20.00 Servering av  pizza.

Det koster kr 500 inkludet hele helgen med pastasalat og pizza.

Fredag koster det kr 250 inludert pastasalat, og lørdag koster kr 300 inkludert pizza.

Prisene er også inkludert kaffe/te og kaker , men hvis dere vil ha øl eller vin til maten og/eller resten av kvelden så må dere ta med det selv.

Påmeldingen er i gang og det fylles opp raskt så meld deg på nå og før 09.02.18  hvis du er interessert.

Anne Kjerstin Heggedal

Anne Kjerstin Heggdal kommer og snakker om sine kofter og mønsterstrikk! Hun er strikkedesigner fra Midsund og har gruppen «koftedilla» på Facebook. Hun strikker i all ledig tid, og må hele tiden finne på noe nytt. For det meste strikkes kofter med mønster. Hun vil  gleder oss med  noen av alle koftene hennes, og høre historiene bak designene!

Monica Sildnes aka Mammastrikk

Monica er 25 år gammel og ble bitt av strikkebasillen da hun skulle bli mamma for første gang for 4 år siden. Siden da har ikke pinnene fått hvile og det siste året har lidenskapen for strikk og barneklær også utviklet seg til forfatterskap, og boka «strikkejournalen» Hun strikker aller helst klær til barna og elsker hele prosessen med strikk. Helt fra fargevalg til å putte på nystrikka plagg på guttene sine .

Marthe Heggedal

Marthe er utdannet grafisk designer og har jobbet mange år som AD i reklamebransjen. I 2010 etablerte hun nettstedet martehelgetun.no som raskt utviklet seg til noe mer. Hun har hittil gitt ut 3 strikkebøker gjennom Gyldendal Forlag, og jobber i dag som strikkedesigner på heltid.
Marte driver firmaet Design by Marte Helgetun som har base i Surnadal, Møre og Romsdal der hun sammen med sine ansatte driver nettbutikken og Gårdsbutikken fra redskapshuset på gården. Marte ble i 2017 agent for den italienske garnleverandøren Lane Mondial, og vil ha med seg et bredt utvalg av garnkvaliteter du ikke finner i alle butikker.