Hva skjer til neste uke ?

Uken 30 januar til 5 februar 2017

Neste uke er det flere strikkekafeer og strikk & Lytt treff.Uken ser slik ut :

Tirsdag 31 januar 2017

Strikkekafe

Tirsdag 31 januar er det strikkekafe igjen kl 18.Kafen er åpne for alle, og det serveres kaffe og te samt noe å bite i Prisen er kr 30.

http://www.skedsmo-husflidslag.no/hva-skjer1.aspx

Onsdag 1 februar 2017

Strikkekafe

Strikkeglade nesoddinger inviteres til hyggelig strikketreff på biblioteket tirsdager kl 12:15-14:45.

Høsten 2016 har vi et sokkeprosjekt: vi strikker sokker vi skal gi til Frelsesarmeen! Ta med pinner, vi har en del garn til dette prosjektet.Du kan selvsagt ta med ditt eget strikketøy og strikke videre på det, eller du kan strikke for prosjektet «Strikk for livet». «Strikk for livet» er et prosjekt der en strikker kuvøsesett til premature barn i Tanzania. Du får med informasjon på treffene våre, og du kan finne informasjon på nett: http://strikkforlivet.wordpress.com/

http://nesodden.frivilligsentral.no/aktiviteter/strikketreff/

Strikk & Lytt Bærum bibliotek

Iboya, Sigrun eller Hilde leser høyt. Vi diskuterer temaene fra tekstene. Ta gjerne med strikketøy eller annet håndarbeide. Vi møtes disse dagene: 17. og 31. januar, 14. og 28. februar, 14. og 28. mars, 11. og 25. april og 9. mai.

Treffet er kl 12.30 – 13.30.

http://barum.folkebibl.no/aktivitet/strikk-lytt-og-prat/?instance_id=1160

Strikk & Lytt Lambertseter bibliotek

Elsker du å strikke? Er du glad i bøker og vil bli lest høyt for? Hver siste tirsdag i måneden fra kl 14-15 er det Strikk&Lytt hos oss.

Vi inviterer deg til å ta med deg strikketøyet til biblioteket. Mens du arbeider leser vi høyt fra noveller, dikt og romaner.
Det er selvfølgelig lov til å hekle, brodere eller drive med annet fredelig håndarbeid, eller bare komme for å høre på.

Velkommen til en hyggelig lesestund!

https://www.deichman.no/lambertseter?page=1

 Strikk & Lytt Asker

Velkommen til en rolig og avslappende ettermiddag på Innbyggertorget.

Ta med deg strikketøy eller la vær. Vi setter på en ny og populær lydbok, tenner et stearinlys og lytter oss gjennom en times tid.

Velkommen til en time med lav puls i rolige omgivelser.

Passer for voksne.

Sted: Heggedal innbyggertorg

http://www.askerbibliotek.no/program/9861/6201